Min uppdatering under dessa dagar!


Min valborg:

Jag och älsklingen åkte hem till min mor och åt middags samt satt och krökade lite. Måttligt faktiskt, för en gångsskull. ;) Sen vid tio tiden drog vi ner till brasan och karusellerna. Men när vi kom ner så hade brasan brunit upp rätt mycke. Men vi stod och värmde oss en stund. Sen blev det åka karuseller, fy bubblan vad yr jag blev. Haha.. "Gratis fulla typ." Som vanligt så tickar klockan bara iväg så vi började rulla oss hemåt. Sen var det inte så mycket mer med den dagen.


Söndag:

Jag mådde hur bra som helst när jag vakande. Hade nästan sovit i över tretton timmar. Så jag var nog allt för över pigg så att man blev trött. Men man vaknade till när man hade fått i sig några koppar kaffe. ;)
Men jag och älsklingen gick ner till Subway och köpte varsin macka. Det är ju så jävla gott!!
Sen lite senare på kvälls tippen åkte jag hem till min mamma för att övningköra. Det gick jätte bra förutom att jag var så nervös in för denna dag (måndag.)

Måndag IDAG

Idag kl:08.00- 11.00 gjorde jag halkbanan. Det var jätte skoj. Säger bara det (en gång till, en gång till...)
Det var hur kul som helst! En bra start på veckan.
Nu inväntar jag bara på att Jessica ska komma hem till mig, för efter när hon har lämnat sina grejre här så ska vi rulla vidare till Skärholmen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0