Hemma

 

Då var man hemma efter en regäll simtur, näe ska inte över driva för så länge och effektivt simmade jag inte. Haha. Simmar typ i 20minuter och väldigt låångsamt. :p Sen blev det upp ur bassängen och in i bastun och satt där ett tag. Otroligt skönt var det att sitta och basta, det var ett väldigt bra tag sen sist!! Kommer inte ens igång sist jag gjorde det. :p Men sen så var det bara att byta om sen gick jag ner en sväng till gymmet där älsklingen var... och sa hej bara. Sen så gick jag och min syster vidare till solariumet. Jag solade i 9minuter och 22sekunder precis på pricken! Så nu vet ni det, intressant vaah?! :)

Men nu så småning om ska jag hoppa in i en dusch sedan blir det sängen med en kall go milkshake... gotti, gott!

 

Hörs i morgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0