Dags att uppdatera? Eller vad säger ni...



Tisdag 3/5

Den dag så hade jag min studentskiva på: Lois Lounge ligger. Var där från kl:19.00 - 01.45. För alla vi i klassen samt föräldrar och kompisar som vi hade bjudit På förrätt, varmrätt och efterrätt. Och visp så var kl: 22.00 då kom allt folk som vi hade sålt eftersläpps biljetterna. Vi drack, dansade och pratade med alla som var där. Jätte trevligt och roligt.
Men innan jag och signe (en tjej kompis från klassen) så förarade vi hemma hos mig.

Bilder:


Jag och signe :)


Jag


Syster och Lotten på min studentmiddag


Jag och mor på min studentmiddag


Jag, mor och tommy på min studentmiddag


SKÅÅL

  
Förrätt                                                    Varmrätt                                                Efterrätt



Onsdag 4/5

Mådde hur bra som helst när jag vakande. Fattade inte hur jag kunde må så bra. Det var ett under. Skönt också att man var ledig från skolan.
Men jag började fixa mig osv runt två tiden. Sen så drog jag till Salem hem till min mamma för att min syster fyllde 17 fucking år. Shit hon har blivit så stor, helt sjukt! Kan inte förstå det själv.. Men hon kommer alltid vara den lilla söta Elina. Sen så efter allt fikande så åkte jag hem lite senare på kvällstippen.

Torsdag 5/5

Jobbade extra. Sen efter jobbet så blev det gymmet, ett jävligt rejällt ben + rump pass. Fy satan! Märks att man inte har tränat på ett tag..




Fredag 6/5


Jobbade exta. Efter jobbet var det bara hem att städa. Sen blev det film och sängen efter städningen!

Lördag 7/5

Jobbade extra idag med. Kom nyligen hem från jobbet och sitter och inväntar att min stora starka man ska komma hem från gymmet. För då blir det mat och sen några groggar på balkongen i solljuset. MYS!




Hörs senare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0