I'm back





I måndags så var jag i skolan hela dagen lång. Slutade runt halv fyra blev direkt hem och plugga. Sen så blev klockan hyfsat mycket så då var det dags för middag och sen bäddade jag ner mig i soffan och kollade på "Leve länge bernie" med enpåse med cheese balls. Mmm, gott! Sen var det bara att gå till sängen och bädda ner sig där.
Tisdag så var det skola samt så jobbade jag extra. Efter jobbet så gick jag hem och packade min väska men kläder, smink, etc. (För att jag skulle sova en natt här, för att jag är ledig idag.. SKÖNT!)
Men Calle och Jessica kom och hämtade mig i rönningestation. Sen så åkte vi hem till mig tog en fika och kollade på fotbollen, Swe mot Mol. Sen lite senare började BB (Bigbrother) så kollade på de sen när det var slut så drog dom hem till Calle. Och jag då hoppade in i en varm dusch och sedan bäddade jag ner mig i sängen med min syster bredvid mig. (Hatar att sova själv.)
Nu idag onsdag, vakade runt åtta tiden imorses men jag låg vaken till ungefär klockan nio. Sen så gick jag upp och har ätit lite frukost och sitter här vid datan. Jessica kommer snart hit på en morgon kaffe, TREVLANS!
Under dag så ska jag faktiskt hinna plugga lite, hade jag tänk. Har nämligen NP på måndag och då ska jag prata om en text ur texthäftet i fem minuter sen även en bild som man ska stå och prata om i fem minuter också! Så sammanlagt tiominuter ska jag stå och prata om en text och en bild. Fy fan vad tråkigt. Men det är bara att göra!!! DO IT, DO IT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0