Dessa 4 dagars uppdatering!


Några dagar sen sist jag bloggade. Har tänk på att dra in på bloggen flera gången men jag har inte haft lust att skriva något. Så då tänkte jag, jag tar det imorgon, sen har jag bara skjutit upp det enda fram tills idag. För nu tänkte jag uppdatera alla dessa fyra dagar. Men kan väl säga att jag har haft en blogg pause ett tag.


Fredagen den 18/3:

Gick upp tidigt den dagen alldeles för tidigt om jag får uttrycka mig så. Var uppe ut sängen strax efter kl:05.30.
Praktikserade till kl:14.00 för då slutade jag. Hann knappt hem så skulle jag gå lika fort ut och möta Jessica nere i huddinge station. Men jag mötte henne där så gick vi in till Coop och handlade hem lite mat och även snacks. Vi bestämmde att vi skulle ha fredagsmys helt enkelt.
Men vi åt gott och sen mätta som vi var la vi oss på soffan med en utåt puttande mage,haha!Men vi kollade på filmen: RED. Och ja det är andra gången jag ser den. Den är ju så otroligt bra och rolig. *DET ÄR ETT MÅSTE SE*
Men sen när filmen tog slut så blev jag otroligt trött klockan var väl runt elva tiden då. Men så jag bäddade ner mig bredvid älsklingen och somnade på engång!

Lördagen 19/3:

Vakande upp utvilad och pigg.
Skulle nämligen jobba så vi gick upp skapligt och gjorde ordning oss och åt frukost hann dricka en kopp kaffe och sen gick vi till jobbet. Jobbade från kl:10.00-14.00. Helt okej!
Men efter jobbet så gick jag och jessica hem (hon följde med till mitt jobb) till mig och började packa väskorna och så. Sen så drog vi till min mamma och skulle bara sitta där och dricka lite Men senare på kvällen så drog vi på fest. Hade as kul faktiskt! Vi körde ölspelet(en jätte rolig variant), lyssnade på musik och pratade en massa, ni vet fylle snack. Men sjukt trevligt var det!

Söndag 20/3:

Fy bövelen vilken baksmälla. Mådde inte speciellt bra när jag vakande, pjuuu!! Det blev alvedon efter alvedon tills jag mådde bättre. OM duschen väntade på mig, gud så skönt det var att duscha. När jag väl kom ut ur duschen kände jag mig mycket frächare, plus att jag kände mig bättre. Så jag gick upp till lotten och tog en kaffe lite senare på eftermiddagen. Sen efter de gick jag hem och bara slappade.

Måndag 21/3:

Skolan hela dagen. Sen blev det middag med älsklingen och efter det så gick vi och solade 10minuter, det vi jätte skönt!
Senare så hoppade jag in i duschen och gjorde ordning mig för läggdags.


Och nu idag TISDAG 22/3. Har nyligen kommit hem från skolan. Ska ner med till tvättstugan nu och slänga in tvätt. Det behövs verkligen. Det är världens tvätthög(!!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

vi hade så jävla kul i lördags xD<3 vi borde köra ölspelet igen haha <3

Tack för en trevlig helg med dig o daniel o sen på lördagen :)

2011-03-22 @ 16:54:13
URL: http://nattstad.se/mrs jessy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0