Fredag


På väg till jobbet i morses!



Vilket härligt väder det har varit hela denna långa dagen. Vår känslan är stor!
Men idag så jobbade 8timmar, skönt att äntligen få komma hem, så nu håller min kock på att laga mat förfult i köket. Så småningom blir det middag.. Vad gott det ska bli. Börjar känna mig rätt hungrig nu!
Men som sagt det är ju hela FREDAG. Faktiskt har jag inga direkta planer idag. Kom hem rätt sent så man hinner inte göra så mycket innan man ska hoppa ner i sängen och sova, för imorgon är det en ny arbetsdag för mig (igen). Klagar verkligen inte på det. För nu måstes varenda liten krona sparas. För det är mycket nu känner jag.. Jag har slutskiva och så tar jag studenten. Ska även börja söka jobb och man vet ju aldrig när man väl får ett, så därför är det bra att man har sparade pengar.
Men imorgon ska jag iallafall åka till Salem hem till mamma..Kommer troligtvis sova över där till Söndag också, eller så åker jag hem. Får se! Men inte nog med det så ska jag träffa min barndomskompis sen 3års åldern, JESSICA! :D Det var ett tag sen sist vi såg. Så det ska bli kul att träffa henne på en fika och så kommer det bli en massa prat förstås eftersom att vi har inte träffats på ett tag. Hehe, det är så typiskt oss.. För när vi väl pratar i telefon eller om vi träffas våra munnar går i 180 och det går få stop på det heller. Vi kan sitta och babbla i timmar!! :)


Hörs! 
  


Kommentarer
Postat av: Jessica

det var super trevligt :D <3

2011-03-14 @ 01:15:20
URL: http://nattstad.se/mrs jessy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0