Uppdatering för en hel vecka!

 

 

Efter en vecka är jag tillbaka! Saknat mig?! Men grejer är så här varför jag inte har bloggat under en veckas tid. Det är därför att jag har tagit student har varit fullt upp med alla förberedelserna här hemma. Samt så har jag åkt upp till Luleå och varit där i några dagar. Ditaljer kommer..



 

31/5 (Tisdag)

Den dagen var nog den mest stressigaste dagen i mitt liv.  Tidigt på morgonen åkte jag hem till Sabine för att fixa mina naglar. Efter två timmar så var mina naglar klar och då kom älsklingen och hämtade mig. Vi åkte iväg och handla och fixa in för min student. satt även i bil-köer som gjorde mig galen! Men vi hann iallafall med allt. Nästa gång blir det inte av att vara ute i sista sekund! Aldrig mera...

 

 

1/6 (Onsdag)

FÖR-JAG-HAR-TAGIT-STUDENTEN! Den dagen var nog den bästa dagen i mitt liv, kan ni fatta hur många år man har gått i skolan och till slut äntligen får man ta studenten! Så jävla underbar känsla, det går inte att beskriva utan man måste vara med om det själv! Här kommer det några bilder som ett smakprov på hur min student har varit.

CHAMPANGE FRUKOSTEN:

 

 

UTSPRINGET + FLAK:

 

MOTTAGNINGEN:

 

UTGÅNG:

 

2/6 (Torsdag)

Dagen efter min student. Jag mådde hur jävla bra som helst! Började fixa ordning här hemma efter min student mottagning. Det blev rätt så stökigt. Men sånt får man ta, haha!

Men lite senare denna dag så skulle jag, mamma och min syster upp till Luleå kl:20.00 trodde jag, ja att tåget gick men det var tur att jag gick in på min hotmail och kollade när jag pratade med mamma i telefonnen. Jag bah MAMMAAA!! Tåget går om en timme och trettio minuter. alltså kl:18.00 gick tåget! Så vi sprang ner till tåget. Och åkte in mot stan hämtade ut biljetterna och fick spring runt centralen för vi hittade inte varit spår där tåget skulle komm in. Men tillslut efter tio minuterspringde med väskor så hittade vi perrongen. Jag hann precis tända en cigg så kom tåget in. Vadå timeing!! Men då var det bara 14timmar  att vaara på det där tåget. Säger bara det tur att vi tog natt tåg.

Våran mini hytt!

 

3/6 (Fredag)

Klockan åtta på Fredags morgonen så var vi framme i LULEÅ. Har inte sovit ett piss den natten. Sov så otroligt dåligt!

Men Sara mammas kusin och hennes kille kom och hämtade oss på stationen. Vi åkte hem till Sara då där vi skulle "bo" dessa dagarna som vi är uppe. Men vi tog det lugnt på morgonen och satt och pratade och umgicks.  Sedan så  åkte vi ner till Luleå centrum. Och gick runt där på stan och kollade i butiker med mina två sysslingar och min lillasyster.

Sen så blir man lite små hungrig när man går runt i affärer osv. Så vi lunchade på "PIZZA & KEBAB" Jag tog en kebab tallrik och jag säger bara det fy fan vad goooooood den var. Gämnför mot Stockholm.

Men sen så senare på kvällen så tog min syssling ut mig till Heros rockbar. Vi satt där och drack lite och pratade sosicallt i några timmar sen så drog vi hem och då var det sängen som gällde för min del.

 

4/6 (Lördag)

Lite bilder under dagens gång:

 

 

 

 

 

Senare på kvällen så blev 40årsfest för Sara som fyllde år. Hade jätte kul och trevligt med alla dära. Sen så fick jag träffa några inom släkten som jag aldrig har träffat tidigare så det var ju jätte kul att äntligen har fått träffa dom och pratat med dom. Festen började kl:18.00 på lördagen och höll på till 04.00 på söndags morgonen. Hade så otroligt kul!

 

 

 

5/6 (Söndag)

Då var jag bakis som ett troll! Fy bubblan.. Jag låg i sängen hela den dagen kan man säga. Vaknade inte till förens vid fyra på dagen och då var jag hysad pigg, hade vakanat till liv och fått i mig pytte lite mat i magen. Men åtta på kvällen så satt vi på tåget från Luleå till Stockholm. 14 timmars tåg resa WOOOHOOO!

 

6/6 (Måndag)

Toget var en timme försenat. Skulle vara på T-centralen 10.30 men det blev istället 11.30. Men eftersom att det var förseningar så bjöd som på kaffe och tei cafeterian. Det var ju snällt! Men till slut kom jag äntligen hem hade blivit sjuk på köpet med. Jag har knappt någon röst samt för kyld och ont i halsen. TOPPEN känner jag just nu.

 

7/6 (Tisdag)

Nu har jg äntligen bloggat för en vecka, hoppas att ni orkar läsa allt nu som jag har skrivit. Annars så känns det nog jvligt onödigt att ha skrivit allt! För det har tagit tid!!!

Jag känner  mig utvilad i kroppen iallafall efter nästan tolv timmars sömn, Lovely! Men nu tänkte jag ta något att äta. Och så bloggar jag in lite senare!

 

PUSS & KRAM!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0