Snabb uppdatering:

 

Lördag:

Dagen började när klockan ringde, 08.00. Då gick jg upp och gjorde ordning mig och var redo att gå till jobbet halv tio. Var framme 10.00 och jobbade till 14.00. Inte nog med det så kom älsklingen och hämtade mig. Så vi var ute på vift i någon timme. Och då passade jag på att köpa en hårfön! Det var liksom ett måste. Men sen så kom vi hem och då hoppade vi i ett bad + en grogg. Efter en timme gick vi upp och fixade i ordning oss och tog uttligare några groggar. Sen så kom Jocke förbi och vi satt här ett tag. Men sen så drog vi ut och åt  middag på Primo Ciao Ciao, jätte fin restaurang och otroligt god mat. Men dyrt var det. Vi kom dit 21.00 och dom stängde tydligen 22.00 rätt så tidigt för att vara en restaurang. Men,men.. Vi drog vidare till fat buren som ligger vid Huddinge station. Och sätt i i någon timme och krökade. Sen så drog vi hemåt och fortsatte. Men jag däckade vid typ halv tre tiden. Då var jag trött...

Primo ciao ciao:

Fat buren:

 

 

Söndag:

 

Den här dagen har varit så seg. Inte för att jag har varit bakis eller något, utan det är väl för att jag vakande halv tre idag på dagen. haha oupps! Men jag och älsklingen gick ner till kinana och bäställde hem mat och har varit en sväng och handlat. Sen har vi bara legat i sängen och mys't och kollat på film efetr film. Men nu slet jag mig ifrån det och tänkte att jag skulle uppdatera min blogg.. Så nu har jag gjort det och då är det bara att gå tillbaka till sängen. :p Men innan det så ska jag hoppa in i en dusch. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0