Onsdag "lill-lördag"

 

I morses vid nio tiden så kom älsklingen uppkrypandes i sängen och väckte mig. Efter när han kom hem från gymmet. Det var så mysigt att krama om min muskulösa, svettiga man innan han drog iväg. Han ska nämligen till hällefors och måla om hans farmors hus samt hans mors. Så han kommer inte hem förrens på lördag, kanske på fredag det bror på hur effektivt han jobbar. Men i natt kommer det bli min första natt jag sover helt själv här hemma, efter 8 månader... LÄSKIGT! Jag brukar nämligen höra den förbannade vattenkokarn sättas i gång och stängas av fort. Ni vet där man trycker fram och tillbaka snabbt. Det är smått obehagligt.. Så jag själv har kommit fram till att det spökar här hemma. Så nu får jag bara hoppas att dom är snälla mot mig och inte håller på att leva om hära.

 

Men idag har jag jobbar i 8 timmar och kommer göra det veckan ut. Men på fredag efter när jag har slutat så ska Jessica komma hit och vi ska ha en tjejkväll. Bara hon och jag. Myspys! Kommer laga mat tillsammans, ta några glas vin, ( inte allt för många för jag ska jobba på lördag.) Och sen kolla på någon bra film som jag ska leta fram.

 

Men nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på några avsnitt av californication. BÄSTA SERIEN SOM FINNS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0