Midsommar helgen!

Fakta:

Vems landställe? - Sabines

Vilka var där?- Jag, Sabine, Rebeca, Daniel, Jani och Jimmy.

Torsdag:

Jag hann som sagt att uppdatera bloggen innan vi drog  iväg på tre timmars bil resa. Men det gick bra faktiskt. Förutom att när vi väl var på väg så fick vi sitta i bil köer i ca 30minuter. men annars så rullade det på. Vi kom fram kl:22.30 drygt. Det alla vi började med det var att öppna en öl, vin eller det till och med rosevin. whaaat ever.
Efter en stund så tog vi fram ett spel som heter " Rita & gissa" .Det är ju så otroligt kul måste jag säga. Alla skrattade typ åt mig när jag skulle gissa vad min motståndare ritade jag kom på så knäppa ord. Alla bah existerar dom där orden(?) - Tydligen. Om man heter Sandra kan man komma på allt. Haha! Men alla blev väl smått fulla senare på natten klockan var väl runt 03.00 när vi drog oss till sängarna och skulle sova.

Fredag (Midsommar):

Men så här såg vår midsommar ut 2011:

*Vi åt god mat

*Spelade kubb

*Söp en massa

*Sjöng snapsvisor

*Gick över till grannarna

Bilder beskriver mer än tusen ord. Kolla på dom..

 

 

 

Lördag:

Vakande fyra på eftermiddagen men det var bara för att vi la oss åtta på morgonen liksom. Den dagen var man som segast. Haha. Men det jag kom på det var att jag glömde nämligen göra två saken. Första: Lägg sju blommor under kudden och den andra saken var att jag glömde göra en midsommarkrans. Attans också.. Men det får jag göra till nästa år. ;)

Söndag:

Då skulle men ge sig av från Nordmark. Tre bilresa hemmåt.  Det var så skönt att få lägga sig i en säng. När man har sovit tre nätter på en luftmadrass. Pjuuuu!



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0