Igår (lördag den 11/6)

 

I lördags igår så kom pöla och Jessica hit hem till oss och vi satt på ballen och drack lyssnade på musik och pratade. Sen så lite senare så drog vi ner till parken som ligger 4 minuter bort från oss. Och där mötte vi då min pojkvän och anders. Vi satte oss där och grillade några timmar. Sen så blir det små kyligt på kvällstippen så då drog vi hem till oss igen och fortsatte dricka. Men jag la mig rätt tidigt jag.. Var så otroligt trött fast jag hade sovit nästan tolv timmar från fredags natt till lördagen. Helt sjukt fattar inte hur jag kan sova så lääänge!!

 

Gott och blandat

Korv..

Grisen själv, när man äter(?)

Hoppas att mitt öra smakade.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0