Igår & Idag!

 

Igår gjorde jag inte så mycket, kollade på en as bra film som hette Unkown. Sen så lite senare begav jag mig mot Ekerö för min kusin tog studenten. Jag var där på mottagning och grattade honom. Sen senare på kvällstippen så blev det sägen med en gång typ.

 

 

Idag så har jag jobbar i åtta timmars arbetspass. Jag säger bara det vilken tur att det finns ac i butiken annars vet jag inte vad jag hade gjort. Typ klätt av mig naken(!?!?) Men nu när jag kom hem så hoppade jag in i en as kall dusch för att svalka ner mig, när man är så het i denna värme. ;) Det är sjukt varmt ute. Inte nog med det så är man fortfarande små kraslig i halsen och så har jag en sån fruktansvärt hosta. Ussch vill bara bli av med den, någon som vill ta över? :)

Men när älsklingen kommer hem så ska vi ut och äta middag, MYS! Sen blir det hem och bara klibba på varandra i den här värmen. Ännu mysigare. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0