Dagen innan midsommar

 

Idag så hade jag ställt kl:07.00 för att då började min tvätt tid. Och jag fick verkligen inte missa det. Det var tur att jag inte gjorde det, tack vare min pojkvän som hade lagt min mobil på andra sidan av rummet samt höjt upp min väckarklcokssignal. Så det gick verkligen inte att missa. Men jag gick upp då la ner smutstvätten och sendan tillbaka till sängen och ställde klockan så jag kunde gå ner när den var klar. Så höll jag på ända fram till kl: 10.00 idag. Jag har hållt på att pullat här hemma, hunnit gjort fem stycken A4 med roliga midsommarvisor och även packat det sista (typ). Förutom att jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig på midsommar. Men jag inväntar min pojkvän som får avgöra vilket av klädelsplaggen han tycker jag ska ha på mig. :) Slipper jag ta ett eget beslut. Pjuuuu!


Nästan nyligen åt jag två stycken majskolvar med salt och smör till, mumsfilibba. Det satt fin fint i magen. Det är ju så otroligt gott... Men nu blir det en kaffelatte och en puff. :)

sdc13772

 


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg!

Hope you'll like it! :)

Puss

2011-06-23 @ 19:48:09
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: jessy

haha usch äcklig du e "Jag har hållt på att pullat här hemma, " vi vill inte veta när du pullar xD uuusch

2011-06-24 @ 08:16:53
URL: http://jefrank.blogg.se/
Postat av: Jag, sandra

Hahahah oj ett L för mycket.. Menade pulat* Ursäkta min svenska.. :)

2011-06-26 @ 15:48:05
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0