I går, fredags:

 

Då åkte jag till Salem runt tolv tiden. För min vän Lotten och hennes kille Tomas skulle flytta från en lägenhet till ett hus! När lotten sa till mig att hon skulle flytta till ett hus. Jag bah, Saaay whaaaaaaat?!

Men det är ett jätte fint hus, förutom att det finns ju små saker som behövs att göras. Men när det blir klart så kommer det vara topskick! Det var jag, plus sex till som hjälpte till att flytta och packade upp det nödvändigaste. Men jag gick därifrån kl:18.00 För jag skulle hem till mamma och hälsade på samt hämtade min post. När jag skrev ordet post så kom jag på att jag måste ju adress ändra. Har inte gjort det liksom. Men det är en enkel sak som man inte tänker på. Men jag var väl hemma vid åtta tiden igår kväll, det som gällde när jag kom hem det var en kall dusch som svalkade en och sen sängen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0