Torsdag.


Ja då var man hemma och lite små seg. Öppnad trots allt idag och då fick jag kliva upp vid halv sex och det var inte loligt. Näe fy bubblan, trött som fasiken var jag, kändes som att jag gick i sömnen. Men efter fyra koppar kaffe som jag har druckit hittills så börjar man ju piggna till. Hi.hi.hi.
Juste det kanske jag ska tala om att idag så har jag bara rökt en cigg och det var morgonciggen. Sen har inte jag rökt något mer på dom närmsta hela åtta timmar som har gått. Duktig jag är va(?) :D
Känner mig gyrmt duktig, har ju som sagt en Thailands resa som väntar om jag slutar röka. Så nu ska jag ta mefan sluta också.

Måste bara påpeka en sak, har ni svårt att kommenter? Fick en kommentar på inlägget "Dagens gåta." Har ni ingen fantasi till att skriva något? Ni är dåligt tycker jag personligen. En person av alla mina läsre,?-En kommentar! WHAAAAT??? BÄTTRING PÅ ER!

Här har ni svaret från gårdagens inlägg "Dagens gåta":
Att man skriver med rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0