Shopping tur och har hämtat ut paket!

Elgiganten


Min nya mobil.. :D Och min stil!


H&M


Behövs alltid


Kicks


Lite smått och gott


Ut hämtad paket


Vita byxor, svart linne och armband.




Denna dag har jag inte bara roat mig. Nej,nej. Jag har gjort lite nytta också. Som varit i skolan, samt hunnit övningkört. Känner att jag har gjort otroligt mycket idag.. Känner mig helt slut i kroppen(!!) Vilken tur att jag ska få helkropps massage lite senare, Åååååh vad sköööööööönt det kommer att bli. Avis? Inte ens lite?... I know you are...;)

Hinner inte sitta mer vid datan. Tänkte hoppa ner i ett varmt bad nu och sedan blir det sängen!!

Natti,natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0