MIN DAG :D


Fy fan vad sköönt äntligen 20år! HAPPY FACE...

Imorse så väckte min älskling. Det var så gulligt, han hade bakat en Cheesecake som är så otroligt gott. Så sött..
Men det jag har fått hittills är av famijen Eriksson present kort på H&M, tack snälla. Av min älskade älskling är det ett paket med några körlektioner på trafikskolan samt att jag får en upp körning av han. :D
Släket blir av att träffas om två helger ungefär. Har som sagt fullt upp, fyller år och nästa helg blir det maskeradfest. Så helgen efter det ska jag nog se till att ha tid.




Men lite senare idag, det är ju fortfarande morgon så ska jag och Daniel möta mamma,tommy och min syster på tåget. Så ska vi åka in mot stan och ha två stopp. Men jag har ingen aning om vad det kan vara. SPÄNNADE och se vad mor min har hittat på. Men den informationen jag har fått är att vi ska äta på jätte fin resturang på ett av två stoppen vi ska göra där inne i stan.

Har faktiskt hunnit ner till systemet idag. Det var jag och alkisarna. ;) HA.HA.HA.
Men jag vissade upp mitt id, men inte fan fick jag en tablettask för det. Hmm..!Men id fick jag ta upp och vissa och hon som satt i kassan sa: GRAAATTIS va kul. Jag bah, eh ja tack *med ett stort leende på läpparna*
Men nu ska jag börja fick mig lite smått. Ska leta fram kläder osv. Och det jobbiga är att i min Walk in closet ser det ut som ett-bomb-nerd-slag. Ojoj.. Se hur detta går. Men nu måste jag sätta fart. HÖRS senare!!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0