God morgon


Tidigt morgon måste jag säga. Vaknade för drygt en timme sen men kom inte upp ur sängen förens en halv timme efter, hade en sån otrolig mysig morgon med min älskling DET VAR KÄRLEK PÅ HÖGNIVÅ här hemma!<3
Har hunnit klätt på mig och fått i mig lite mat i magen och just nu sitter jag här vid datan med ett stort glas med te och honung i. Yammy!  Tänkte gör en uppdateringen för tis och ons.




Tisdag

Min syster kom på besök senare mot kvällstippen. Blev som sagt middag + en bra film och den hette "love and other drugs" jätte bra film.










Onsdag

Slutade jag skolan vid elva(som jag alltid gör på onsdagar)gick hem och tog det lite lungt. Sen under dagens gång frågade Johanna Eriksson om jag hade lust att fixa hennes naglar. Och så undrade hon om hennes kompis kunde följa med, men det var inga problem. Fixade till hennes naglar och dom blev jätte fina. (Men jag glömde bort att ta en bild.) ATTANS! 
När dom åkte hemåt så tänkte att nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad och tänka sig det gjorde jag också. Så skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0