Torsdag

 

Idag när jag åkte till jobbet så satt jag på tåget och dagdrömmde. Jag kom på mig själv när jag satt och log och små flinade. Haha, tur att ingen satt framför.. Då hade det varit lite pinit. Men jag undrar vad det kan beror på? :p Jag tänkte inte på något speciellt heller. Jag kanske bara är glad? lycklig?... Vem vet. Får säkert svar på den frågan så småning om. ;)

 

Men efter jobber så kom mammsen och hämtade mig samt syster var med, så tog vi en snabb shopping/ julhandlade i kungens kurva. Och sen hem!.

Har varit hemma och städat i ordning lite, får fort sätta mer i morgon. Sen har jag bara tagit det lugnt. Inge märkvärdigt. Ska hoppa in i en varm dusch nu och sen bädda ner sig med mobetelen vid öran och prata lite i telefonen innan jag lägger mig så jag kan sova gott. :) <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0