Julen och dom andra dagarna

 

Ja som sagt har inte hunnit bloggat dom senaste dagarna. Inte haft någon större lust. Funderar på att lägga ner bloggen och kanske starta en senare om det finns något intresse då. Får se. Har inte bestämmt mig än helt!

 

24/12

 

Julafton. Jag och många fler hade en jätte trevlig jul. Fick en massa julklappar. Blev typ barn på nytt.. ;) Och inte nog med det så blev jag otroligt nöjd med klapparna.

 

Fick present kort på:

*Make up store

*Ginatricot

*Elgiganten ( )

...Kläder, morgonrock, pengar, dansmatta till wii, perfymer, nagel grejer osv...

 

 

Tack snälla allihoppa för dom fina julklapparna och måste tacka tomten också jag har verkligen varit jätte snäll i år(?) (a)

 

Och fortsättningen på julafton så blev det traditionella sålklart, Kalle anka. Och julbord med massa gott + alkohol. Helt enkelt en trevlig och mysig jul med dom nära och kära!

 

 

 

*fler bilder kommer så småningom*

 

 

25/12

 

Tog det mest lungt av hela dagen.

 

26/12

 

LEDIG!

 

27/12

Jobbade från kl: 14.00 - 18.00

 

28/12

 

Jobbat hela fem timmar. Efter jobbet blev det kaffe med Lotten hemma hos mig. Och sen satte vi på en film och den hette: Brides maids och när vi satte igång så insåg jag att jag redan hade sätt den. Men inte hela filmen. :p Så då fick jag jag se från början (igen) till slutet! Sen gick lottipotti hem och då passa jag på att sätta mig vid datan och börja blogga. Men det tog ett tag innan jag kom ihåg. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0