Denna helg

 

Fredag:

 

Två timmar innan jag skulle sluta så kom Matas till mitt jobb, som en liten överraskning. Men efte när jag slutade så åkte vi hem till mig och åt och fixade till oss för sedan vidare upp till Lotten och chill festa. Vi fixade våra naglar och tog grogg efter grogg efter grogg. Till slut stod vi och dansade och sjöng till musiken och hade kontrollerna som micar, och att överrösta musiken gör en bara hess.. Att man aldrig lär sig. :p Men sen kom den här låten "Time of my Life" med Dirty dancing. Och då provade lotten mor att lyfta mig och de gick inge vidare sen tog lotten över och vi försökte gör det dära hoppet med hon var inte tillräckligt stark så jag ropade på Matas. Det gick hyfsat bra förutom att man ska inte göra lyftet på fyllan! skit farligt.. Har världens blå märken på bena och armen. Haha.. Men vi över levde.. ;)

 

 

 

 

 

 

Lördag:

 

Jag och matas bestämmde oss för att ta det lugnt och så. Åkte iväg med mamma och handlade och så. Men sen efter handlandet så blev det en grogg och sen vidare till Hallunda till Metallic som jag kallar han, kommer inte ihåg vad han heter. :p Men det låter som metallic. (haha.) Men det blev fest hos han med rökmaskin och strob as coolt att dansa till det. Sen vidare ut med folket till hallundas pub, kom in fast jag inte hade legg med mig. Men när vi stod och tog av oss jackorna för upphängning så sa jag, åh dom har karaokie. Haha det var det INTE utan finsk polka typ. :p Men jag och lotten är inte rädda för att dansa till det. Vi körde på som fan.. Tango, bugg, tryckare etc. Folk bara kollade på oss.. :p hahaaa. Kul så länge det vara! ;) Sen blev det svart taxi hem. Säger bara det att; Tystnaden som uppstår när en syrian inte har några kusiner!

 

 

 

 

Söndag:


Sov bort hela dagen. Gick och la mig när det var mörkt och vakande när det var mörkt. Sjukt! haha men det var det värt, vad gör man inte när man är trött? jo man sover. :) Men senare på kvälls tippen så drog jag och matas upp till Lotten och Tomas och hade adventsmys med morötter,gurka och dip, nötter och chips och en bra film. Sen blev det hem och myspysa.. <3

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0