Dagen innan julafton..

 

..Så frågade Johanna vad jag gjorde. Och jag gjorde inget speciellt förutom att jag höll på att fixa mina naglar. Och då frågade hon om jag kunde fixa hennes naglar, och det kunde jag, så kom hem till mig så satt vi och snacka medans jag fixade hennes naglar. Det var jätte trevligt, med tanke på att det var ett tag sen man såg och pratade sist. Men så här blev resultatet. Och det är ju bra att man provar lite innan på några innan man drar igång och köper in fler grejer och diverse. :)

 

Så ja, jag kommer börja göra naglar. Om du är intressead?! Så kommer jag åter komma om ca: 1 månad. Då har jag fixat allt och så. :) Och nej jag kommer inte vara dyr för att göra naglar!

 

 

Johannas naglar:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0