This days:

 

 

 

Tisdag:

 

Efter jobbet när jag kom hem så hann jag knappt hem innan jag och älsklingen tog 40 minuters power walk och jag blev kissnödig precis när vi började och var kissnödig hela vägen hem tillbaka. Om det var lättnad att sätta sig på toa.. Ojoj, gudomligt måste jag säga!! Sen blev det middag rätt sen, men det gjorde inget. Efter det hoppade jag in i en dusch och bäddade ner mig i sängen.

 

Onsdag:

 

Idag så har dagen gott otroligt fort måste jag säga. Vet inte varför men det har den bara. :)

Men idag när jag kom hem så började jag typ fixa min Walk in closet, fy faaaaaaaan vad det såg ut. Har inte städat eller rensat att jag inte kommer ihåg sist det va. Då är det illa. och det var de också! Men nu är det fräsch och snyggt så att man ser golvet!

 

Juste nu under veckan kommer inte ihåg vilken dag exakt men då så fick jag en idé. Jag har ju nämligen några skokartongen och det ser ju inte så snyggt ut vanliga kartonger liksom, så då har jag piffat till dom med olika mönster av olika tapeter.

 

 

TADAAAAAAA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0