Ny vecka

 

Söndag:

Vakande kl:13.00 och låg i sängen helt utslagen och början på feber kände jag. Jag gick inte upp förens kl:15.00 när Lotten ringde och frågade om hon kunde komma över på en kaffe för hon var nämligen jätte kaffesugen. Så jag började gå ner till Huddinge station när hon började närma sig. Så gick vi in och handlade lite grejer på hemköp och sedan gick vi hem till mig och Daniel. Vi tog en kaffe eller två till och med. ;) Sen så satte vi igång en film som vi började kollade på för ett tag sen, men hann inte se klart och det var en verklighetsbaserad film som hette: Last king of scotland. Efter när vi såg klart på den så hade älsklingen laddat ner en film som jag har velat sätt en längre tid nu, men det var Bad teacher. Helt okej, rätt rolig sådär. :p Men efter film kvällen så åkte Lotten hemåt och jag gjorde ordning mig för lägg-dags!

 

 

Måndag, ny vecka! Den här veckan är nämligen efterlängtad för mig.

1. Löning på fredag.

2. Shopping på lördag med Miss Lotten.

3. Kräftskiva på lördag.

4. Jobba ännu en vecka till (pengar rullar in.)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0