FREDAG!!!


Äntligen fredag, veckan har gått så otroligt fort alltså! Hänger knappt med.

Efter åtta timmars arbetspass så blev det solariumet efter jobbet, solade i 13 minuter. SÅ sköööönt! Känner att man börja bli en liten blekfis, men det måste jag ju sätta STOP för. Det går ju inte. Finns inte ens på världs kartan att jag ska bli blek... No,no,no. Så nu ska jag försöka sola varannan dag tills man har fått en bränna på huden sen så får det bli var tredje dag. Men iallafall efter solningen så gick jag förbi ica och passade på och köpa hem lite mat och annat.

Men annars idag så händer det inte så mycket ska mest ta det lugnt och hålla på och plocka här hemma. För imorgon blire upp och jobba mellan 10.00-14.00 sen kan jag få njuta av min helg. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0