Dålig uppdatering, ändrig på det!


Ja, jag har varit rätt dålig på att uppdatera denna vecka. Men det ska det bli en ändring på! Kommer en ny vecka, som jag ser fram emot!


Fredags så var det första april. Och då får man luras. Jätte roligt var det. Det var rätt många som gick på mina luriga skämt. :)
Närmare mot fredagskvällen blev en fredagsmys här hemma. Madde och Jocke kom hit och kollade på film med oss. Till filmen så blev det chips och dip även morötter och gurka som man kan dipa med också. Mmm gott...



I lördags så åkte jag till Erkerö för att min kusin Frida fyllde 14år. Det blev mycket prat och skratt när man umgås med släkten. Trevligt! Det bjöds på en massa olika tårtor och så klart jätte goda kakaor massor med olika sorter! Men jag probbade inte i mig allt för mycket. För då blir det mer förbränning på gymmet så lite tänker man nog till vad man stoppar i sig. ;)
Men sen så när jag kom hem så blev det middag sen så la jag och älsklingen oss på soffan och kollade på en film som hette Skyline, jätte dålig faktiskt! Det ät inget att se!!! 


Idag, söndag. Vakande runt halv elva tiden fick frukost på sängen så efetr det så gick jag upp och klädde på mig och var redo att gå till gymmet. Fy bubblan vilket pass! Körde: Knäböj, mage, samt biceps. Jävlar vad jag hade ont i kroppen efter dessa övningar. Men bra gick det, så det är jag glad över. Men när vi kom hem så fick älsklingen massaer min rumpa och mina lår. Kände mig så stel. Ha.ha.ha.  Men sen lite senare under kvällen så ska jag, Daniel, Madde och Jocke ut och springa. Får se hur det går, inget jag hoppas på direkt.
Juste på tal om inget så rökte jag bara 3stycken cigaretter igår och idag så har inte jag rök någon alls. Vad jag är duktig! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0