Påsklov


Måste säga att det har varit en bra start på påsklovet idag. Hunnit med att göra en massa saker idag. Men lite ångest har jag när det är mitt absoluta sista påsklov liksom.

Men idag så vaknade jag och Jessica vid halv åtta på morgonen. Tidigt om jag får uttrycka mig! Men vi började fixa oss lite fort sådär. För vi skulle med halv nio tåget in till Södertälje C. För Jessica skulle till arbetsförmedlingen på ett snabbt möte som jag var med på. As tråkigt. :p Sen vidare till södertälje kommun sos, för hon skulle lämna in några papper. Sen gled vi in på Coop extra och handlade lite picknick. Så satte vi oss vi maren vid vattnet och hade våran lilla picknick. Satt där i ungefär en timme. Sedan drog vi där ifrån mätta belåtna samt väldigt roande. För jag kunde inte låta bli att göra bugga, bugga på Jessica när hon drack. Det är så att man smäller till flaskan när någon dricker, jag kunde verkligen inte låta bli. Det bara kliades i fingrarna. Haha. Men hon blev rätt blöt, men däremot fick jag tillbaka kaka, som jag inte hade förväntat mig. Om man är i leken, så får man leken tåla också. ;)
Men efter våran mysiga picknick så drog vi till Salem hem till min mamma och tog en kopp kaffe och sate oss balkongen i solen. Så underbart. Sen efetr någon timme så började vi röra oss hemåt. Så nu är vi hemma och inväntar min älskling för vi ska nämligen till gymmet och pumpa oss. ;)



Bilder








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0