Igår (onsdag)


Ja dagen började med att jag vakade vid sju tiden. Gjorde ordning mig och sedan rullade till skolan. Gick i skolan från 08.00 - 10.30. Rätt skönt! Efter skolan så gick jag hem och då hade jesscia nästan precis vakanat. Vi åt frukost och sen satte vi oss vid datan och nörda en stund. Sen blev det dags att åka till Salem för att jag skulle övningköra. :)  Körde från rönninge till Södertälje för att mamma skulle stor handla. Och det är så jävla kul att köra mammas bil för hon ju turbo, Love it! Så det blir ju att man trycker på gasen lite extra sådär. ;) Men sen så körde jag från södertälje och hem. Och på vägen hem så såg mitt ex köra förbi mig men jag hann att tuta på han.(ha.ha.ha.) Men jag vet inte om han att reagera.
Men sen efter allt körande och handlanade så blev det bara en sväng upp till mamma och packade upp maten, sen var det bara att åka hem till Huddinge med Jessica.
När vi kom hem så hade älsklingen lagat nachotalrik, mumma! Sen avslutade vi kvällen med att gå och sola.. OTROLIGT skönt! Sen så hände det inte så mycket mera blev en dusch och sängen när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0