Hemma!


När vi var på gymmet så böjade jag och jessica med crosstrainen i 20 minuter. Brände 180kalorier. Efter så körde vi maga, armar och även knäböj.

Efter gymmet så åkte vi till Lidel samt willy's och handlade hem lite mat. När vi stod still vid ett rölysset så åkte det en KTM märket på motorcykeln i mellan bilarna och ställde sig precis på sidan av oss.
Och då sa jag, ska jag gå ut och bara hoppa på hojen se vad han skulle göra(?) Kan ni fatta vad kul om jag skulle göra det, jag var faktiskt nära på... men pangade i sista sekund. :p HAHAHA! 
Jag fattar inte vad jag får alla konstiga ideér ifrån. ;p

Under kvällens nu så kommer inte det hända så mycket. Blir mest att ta det lugnan här hemma. Filmkväll skulle inte sitta fel iallafall..

Hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0