Helgens uppdatering!


Ja, det har varit en dålig uppdateringen under denna helg. Men jag har helt enkelt inte haft tid till att blogga. Ska bli en bättring på det. Det lovar jag..


Men i fredags så åkte jag till skärholmen och mötte upp Lotten och Mr.M och en kompis till han. När jag och Lotten gick runt i olika affärer så hittade jag knappt något. Vad är det för fel på mig?! Jag brukar alltid hitta en massa grejer. Men inte den här gången.. Började undra ifall jag hade feber eller något(?!) :S
Det här var det ända jag hittade:


H&M 29,90:-                                               Cubus 199:-


I lördags så skulle Steffi ha tjejkväll hemma hos henne för hon har nämligen fyllt år. Och det blev en trevlig tjejkväll. Vi åt nachotallrik och förkrökade hemma hos henne. Sen lite senare på kvällen så rörde vi oss in mot stan och försatte festa inne på Merto (heter krogen.) Och då tog vi Taxi in till korgen, säger bara det jävlar vad vi röjde i taxin. Haha det var helt sjukt! Han ångrade nog att kom och hämtade oss ;). Men sen när vi kom ditt till Merto så var det as häftigt dansgolv, inglasat. Men ändå rätt liten lokal var det faktiskt. Helt otroligt att det ändå får plats så många där inne. :p  Men det var helt OK ställa att vara på! Vi dansade och hade oss där.. Skit roligt och kul, förutom att jag blev så jävla full!

PIC:



Lotten, Steffi och jag


Jag och Emmi


Jessica, jag och jojjo


Haha.. Alltid benet ;)


Vad gör ni då? :p


Taxin- Yeaah!


Taxin - När bild?



Taxin - Är det feeeest eller? ;)


Taxin - Grupp foto :)



Och idag är det Söndag som alla vet..! Har varit små bakis hela morgonen.. Men nu börjar jag må mycket bättre. Skönt det! (ha..ha..)
Har fått i mig lite frulle och även en kopp kaffe. Dags för en till kopp, så man börjar vakna till lite mer? ;)


Hörs lite senare<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja visst är det :))

2010-09-26 @ 17:11:26
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: johanna

Gör gratis designer nu om du e intresserad.

Skicka bilder och vad du vill ha för bakgrundfärg och vad det ska stå till [email protected] :)

2010-09-26 @ 18:17:22
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0