Torsdagen:

Snabb uppdatering under dagens gång..


I morse väcke Mr.D mig kl:05.30. Han tände lamp-jävlen- så-jag-blev-helt-tokig-på-han. Och ropade "SANDRA DAGS ATT GÅ UPP!" Helt enkelt jävlades med mig. Men efter en stund kröp jag upp ur sängen och vinglade in till badrummet! (Det kändes som att jag var full..) Sen vid 06.00 så rörde vi oss ut till bilen, SKOJA inte vad kallt det var ute! Det kändes som att det var vinter utan snö(?) Kallt,kallt!

Idag slutade jag vid kl:14.00 och direkt efter det åkte jag och Mr.D och handlade lite. Och nu är vi hemma, jag har vilat en liten stund och nu har jag tagit mig den tiden att sätt mig vid datan. Har varit dunder trött hela dagen tills typ nu. Är något piggare, skönt det. För idag blir det POWER WALK (ovanligt..?) :D
Btw: Jag tog Mr.D i armbrytning. Känner mig lite stolt över det! (Jag är typ pippi 2 ha..ha..ha;))

En trött sandra!



Armbrytning!

 

 

 

 

 

 

 







Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan!



Vad tycker bloggvärlden om piercingar? Och vad tycker du?

Är det snyggt att ha piercingar eller är det fult?

tyck till, nu vill jag höra folks åsikter!

2010-09-23 @ 19:13:29
URL: http://robinhoods.se
Postat av: ciiz

förstår de :D vill också ha

2010-09-23 @ 21:42:50
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0