Min dag


Tisdag


Har faktiskt hunnit med rätt mycket idag. Tog en power walk tur med Mr.D i det härliga morgon vädret klockan var väl tolv skulle jag tro. Svängde även in på Vivo och handlade lite foodi,foodi efter våra 30minuters snabb gång. Efter det så gick vi och solade. Och jävlar vilket häftigt solarium. Den pratade och den sprutade ånga när man låg där, jag vet inte vad! Vilka hightech grej det där var. Har aldrig varit med om något liknande tidigare. ;) Men coolt var det.. Nästan gång när jag solar ska jag ta med mig nallen så ni själva får se vilket häftigt solarium(!!) :)
Har även hunnit med att ätit middag, städat och lagt in en tvätt. Ett stort plus till mig! :D
Lite senare under kväll så blir det att ta en kaffe med Lotten i telefon (förstås). Även en till power walk tur fast mycket läänge tur. Jobbigt värre!



Buritos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0