Tänkte...

....slänga in en snabb update från går dagen.


Efter som att jag inte bloggade något!




Igår morse var jag grymt trött kan man säga. Kom knappt upp liksom. ILLA! Men slutligen kom jag till praktiken. (Har som sagt praktik nu: Torsdagar och Fredagar året ut.) Slutade kl:14.00 så det var ruggigt skönt! Då var de bara hem hit och äta mat och sen inväntade jag lotten. Hon kom hit vi halv fem och då tog vi en kaffe på ballen och en massa snack<3. Även så blev det lite avkoppling med alkohol senare lite på kvälls tippen ( det är faktiskt vi värda) och även gluttade vi på idol. Fast egentligen kom Lotten hit för att hon skulle hjälpa mig och färga håret men det blev inget med det :p Alkoholen tog över istället ;).

Love it!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0