Tillbaka..


Haha.. Kollade min kommentar som jag fick av Michaela. Ja tur gumman att du är vaken och kan rätta mig. ;)

För igår skulle jag kolla på "Twilight Eclips" men det är tydligen tre:an, så jag menade förstås "twilight new moon" två:an som jag skulle se igår. Det där förvirrar mig så mycket :p Men det kanske ni fattade för man bruka börja från början till slut(?) Och inte hålla på att hoppa över.. Aja skit samma. (haha känns mig bara dum när jag ska sitta och förklara detta.)



Men nu har jag kommit hem, inte hem,hem utan till Mr.D efter som att jag kommer bo här i tre veckor.
Sitter här och inväntar att han ska sluta jobbet så vi kan dra ut och power walka med högre tempo den här gången. ;) Men nu tänkte jag ringa Lotten och prata med henne i mobben. Självklart kommer vi inte undan vårat tjejsnack bara för att jag bor här, Nej..nej finns inte en chans till det! Nu blir det: kaffe + telefon + cigg ändå! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med fredrik längre? :)

2010-09-08 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0