Update!



Går kvällen en toppen kväll. :D Det började med att jag och Mr.D Satt och drack hemma hos han. Sen efter en liten stund kom Lotten och drack med oss. Vi satt och lyssnade på musik och snackade lite skit om allt mellan himmel och jord. Sen efter några timmar när vi hade fått i oss lite grann så drog vi på fest i Sätra och även där avslutades festande också. Det var både trevligt/kul på en och samma gång ha..ha..ha! Förutom en liten viss detalj. Och det kan säga är bara KILLAR!

Men idag då SÖNDAG, redan?! Jag var så fruktansvärt bakis i morse när jag vaknade första gången och då var kl:09.00 gick upp och tog en ipren sen tillbaka undertäcken. Och när jag vaknade igen då så var kl:14.30 då vaknade jag väl till liv igen på nytt. Och jag mådde hur bra som helst. :D Härligt!
Sen efter en stund så fick jag lite små panik, för vi ska nämligen ha spexfoto imorgon i skolan (80tal). Och jag bah shit jag måste hem och se vad jag har och vad jag ska ha på mig. Så jag åkte hem till Salem och packade ihop det jag skulle ha på mig imorgon.. Sååå nu är det löst.:) Skönt! Och sedan så åkte jag till Mr.D och vi har varit och solat UNDERBART! Har även hunnit med att färga mitt hår. Ja det skulle bli mörkbrunt med *host,host* så blev det nästan svart?..Eller det är svart? Jävligt MÖRKT blev det. Aja... Men nu tänkte jag hoppa bums i sängs. Är lite små tlött. :)

NATTI NATTI!<3




Bilder från igår:



Lotten & jag <3



Närbild?! :p


Jag flyger ;) haha!


Us<3



Kommentarer
Postat av: Johan

Vad händer i veckan?

2010-10-04 @ 05:41:14
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0