ÄNTLIGEN hemma!


Måste bara säga det att denna dag har bara rullat iväg.
Iallafall i morse vakande jag halv elva, skönt att få sova ut lite. Men då gick jag upp och gjorde ordning mig sen vi tolv gick mitt tåg mot Rönninge. Och när jag väl satt på tåget så kom jag på Shit jag har glömt mitt leg hemma i Huddinge. Shit, fan..fan...fan... För hur ska jag då hämta upp mina paket?! Men det löste sig iallafall. Tur att jag har min "svart-taxi," Jocke nämligen. För efter en stund när jag hade varit hemma så kom Jocke och hämtade mig hos mamma. Då åkte vi förbi Huddinge,för att jag skulle hämta mitt leg. Och samt åkte förbi skärholmen. För jag var bara tvungen att köpa en vinter jacka! Det vara bara ett MÅSTE! Och sen var det hem och hämta ut pake'n. Hämtade ut mitt nya Nordea-kort som jag hade beställt samt ett stortpaket från H&M. (Hade ingen aning om vad det var i paketet förutom ett par ugg's. Så det blev ju spännande att se vad det innehöll. Jag beställde nämligen detta paket precis början på september. :p)

Men sen kom jag hem till mamma efter nästan två timmars åkande. Och då tog jag och mamma en kaffe och satte oss ner å snackade lite shit. Sen åt jag även lite middag som mamma bjöd på, eftersom hon fick fin besök av mig såklart. ;) 



Ur mitt paket:



Stl: 34


Stl: 34


Stl: S


Stl: 36


Stl: 34


Stl 36

Från Stadium:


Stl: XXS 799:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0