Igår 16/10 och Idag 17/10 - 2010


Haha går kvällen blev inte direkt som jag hade planerat. Jag skulle ju som sagt ha vit helg. Det sprack på engång nästan. Men faktiskt så var allting lottens fel. Hennes fel alltihop att jag drack. Japp, hennes fel var det. Punkt slut. ;)
Näe, jag ska inte skylla allt på henne, har ju en egen vilja. Men det var hon som fick igång mig att jag blev mer och mer taggad på att dricka. :) Så den biten var hennes fel... ;)
Men vi hade jätte skoj. Vi drack snackade om det ena och de andra. Sen även så satte vi igång våra toner så att rösten blev någorlunda bra när vi sjöng LIP'S! Tror jag?.. Skulle nog inte vilja höra det nu iallafall.. HA..HA..HA!
Vi lär ju ha låtit förtääskigt. Men vem van dom flesta gångerna då(?) -Självklart jag. ;)
Men har gnistran nån stans inne i halsen, Gäller bara att få ut den, intressant? ;)


Vi bjuder på oss själva:













Och nu i morse när jag vakande mådde jag toppen. Kände mig inge bakis eller något. SKÖNT de!
Det blev en rejäl frukost med: Äggrör, macka med lite smör, philadelphia, ost och gurka samt ett glas juice till det. Efter det blev det kaffe och morgon cigg. Det satt fint
Efter frukosten blev det STÄDA. -kul!
Vi plockade ordning och fixade så mycket som det gick att göra. Eftersom att vi håller på med min walk in closet fortfarande..Som tar sin lilla tid att fixa ordning. Så därför är det små stökigt, med sånt får man ta när man håller på och fixar. Det är iallafall ytligt fräscht! Slipper man få grejer under fötterna eller trampa på något hård så att det gör ont.
...Just vi har även hunnit åkt iväg och handlat lite mat.
Så har min dag sätt ut hittills!






HÖRS<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0