Update från jobbet!

 

Hur såg min Fredag ut igår?

Inget speciellt hände, jobbade från kl:10.00-18.00 (Kändes som en evighet.) Efter jobbet så blev det en massa mys. Middag, bad och filmkväll <3. Jag ska faktiskt bestämt mig att jag ska ha en vit helg, man inte börjar bli kallad för "mini-alkis". ha..ha..ha..

Så här ser det ut efter när jag och han har badat! ;)



Hur ser lördagen ut idag?

Just nu sitter jag på jobbet, började  klockan 10.00 och slutar 14.00. Sen lite senare under dagen nu så komemr vi få låna en bil. För vi ska hem till mig, mig(Salem) och packa lite grejer, samt hälsa på min underbara mamma och syster. :)

Sen blir det hem (till Huddinge) där jag har bosatt mig. Och då blir det vuxen göra; Tvätta, städa...osv. Iallafall städa det yttliga som går eftersom att vi håller på och fixar min walk in closet så är det rätt mycket grejer överallt!! Ja, ni kanske hajar själva? eller ni kanske fiskar. BAHAHAHA! Ne ursäkta.

Men nu ska åter gå till arbetet.. Hörs senare under dagens gång! <3







Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

haha, på tal om alkis! en i min klass ska få gå på alkolismöten, HAHA! ;)



sv: jo, det är finfint!

HA EN GO LÖRDAG! :)

2010-10-16 @ 13:06:20
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack :)

2010-10-17 @ 19:21:34
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0