UPDATE!

Ja det har varit en dålig uppdatering må jag säga. Men ibland har man bara inte tid till det. SORRY!
Men nu är jag tillbaka..



Igår så var jag i skolan och efter skolan så tog jag mig den tid det behövde till att plugga samt göra uppgifter, så duktig jag är :D Ska försätta mer imorgon med det jag inte har hunnit klart.
Idag så jobbade jag 8 timmar.Äntligen hemma nu.. Pjuuh!Fick även besök idag på jobbet av mitt så kallade ex. Det var inget man hade att vänta sig direkt. (Som sagt det är ju svårt att mot stå mig. ;))
Men slut pratat om det nu. För det flesta är ju rätt nyfikna av sig har man ju märkt!


Ska slänga i mig lite käk nu hade jag tänkt och sen blir det att bädda ner mig och sedan kolla på PH=Paradise Hotel. Det är så underhållande program alltså. Ha..ha..ha.. Sen efter blir det duschen eller kanske ett varmt bad(?) får se.. sist men inte minst ZzZzz!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0