Tidigaste morgonen ever!




Min klockan ringde exakt 05.00 och det var på pricken inte ens en hundradels sekund efter eller innan.
Det finns en person som blir helt galen på mig när mitt alarm börjar sättas igång, för jag verkligen hör eller rör på mig när det börjar pipa. Och det är förstås Mr.D. Han har aldrig varit med om något liknande tidigare. Hur man kan vara så trött liksom. Men iallafall typ 05.05 klev jag upp från sängen och gick raka vägen in på toa. Och jag vinglade fram och såg stjärnor framför ögonen. Helt sjukt! Då är man verkligen trött. Men jag började fixa mig så att jag precis blev klar vid kl:05.50 då var det dags att börja gå mot jobbet (eller praktiken.) Men dagen har rulla på för fullt tycker jag.
Men nu känner jag att man börja bli lite små seg, inte nog med det så har jag fått min dumma hicka igen! Fan jag blir aldrig av med den... * suck*
Men nu är det dags för en kaffe + en ciggis annars kommer jag somna!



Hörs<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0