Min fredag:

 

 

Hela fredagen var riktigt mysig. Efter mitt tidigare inlägg igår, så somnade jag till i tre timmar. Om det var skönt att sova lite. Det var bara förnamnet! Daniel tyckte att det var nog efter tre timmar att sova, så han väckte mig till liv då. Efter en stund när jag hade gäspat klart och sträckt på mig så drog vi iväg och handlade våran middag. Och det blev smörgåstårta. Otroligt gottigott. Men efter maten så bäddade vi ner oss i soffan och kollade på en film med Macgyver. Samt godis till det. Sen efter filmen var det bara att gå och lägga sig, för jag ska nämligen worki,worki idag. Sant som sagt så sitter jag på jobbet nu och uppdaterar.

 

 

I morse när jag vakade så kände jag mig verkligen utvilad, nio timmars sömn blev det i natt. Underbart! Inte nog med det så fick jag frukost på sängen. Det sitter ju aldrig fel. ;)

Bäst att återgå till arbetet, btw måste kolla till se om mina arbetsbyxor är torra. :p

 

 

Hörs<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0