MÅNDAG

En ny vecka, med nya äventyr och nya erfarenheter! vad säger ni?! :)
Spännande vah?




Igår under dagen så på började jag och Mr.D ett projekt här hemma. Han fixade golv, lister och massa annat som behövdes på bättras här i hemmet. Och jag började fixa min walk in closet. :D Rena rama paradiset för en tjej. Snygg och häftig walk in close med full proppat med kläder och skor. Är inte det bara för nice, eller?! Ni kommer självklart få se förre och efter bilder när jag är klar förstås. ;)


Men annars idag så har jag gått i skolan och sedan varit här hemma och små pysslat lite i hemmet. Det är rätt stökigt, men jag har försökt att snygga till så gott det går. För det är grejer överallt. Så nu ska jag försätta med det, skulle bara slänga in ett inlägg. Känner att jag har blivit lite halv dålig på att uppdatera. Och det är ju inge vidare bra? Måste bli en ändring på det!

Puss & Kram<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0