Jobb + en mössa :)



Så skönt att få komma hem efter 8 timmars jobbande. Puuh! Efter jobbet så gick och jag Daniel förbi hi-sport och då passade jag på att köpa mig en mössa. Den är otroligt snygg! Jag gö älskar den, passar mig perfekt!:D Blev även in på ICA och handla lite mat på vägen hem. Sen när jag jag kom så fixade jag mat, och vips så var klockan halv åtta. (Vad är det som börjar halv åtta?) - Ja precis, Paradise hotel. Så då la jag mig i sängen och glutta på det i 30minuter. Och nu sitter jag här vid bloggen och tänkte slänga in ett inlägg iallafall, bättre ett än inget alls. ;) Ska bli bättre på att uppdatera. LOVAR!


Här är jag med min brutala snygga mössa på huvet
:D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0