Igår och idag!


Igår blev det inge vidare uppdatering. Kände att jag inte orkade och inte hade något speciellt att skriva om och då skulle bara allt bli om luft liksom. :p
Men nu är jag tillbaka...


Tisdagen var inget speciellt. Mest bara en vanlig tisdag. Hade skola och sen var jag typ bara hemma. Kollade på två filmer igår. Det var; What happens in vegas och  Days and knight summer, riktigt bra filmer. SE VÄRDA!
Sen tickar klockan så fort så sen var det läggdags.





Och nu idag Onsdag, har gått i skolan (tyckte att dagen gick rätt fort ändå.) Jämfört vad det bruka göra.. Men nu blir det typ att sätta igång och plugga lite, sen senare under kvällen så blir det Power walk. Kanske sola också, det var någon dag sen jag gjorde det sist. Men man måste ha lite uppehåll för annars så bränner man sig totalt. För dom solariumen är riktigt bra (dvs, att rören är riktigt starka, och tar väldigt bra, för bra nästan.)



Hörs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0