Ego



Just nu är mitt självförtroende på topp. Vet inte varför direkt. Känner mig bara för-jävla-snygg-idag. (Men det gör jag varje dag.) Hihi.

Ne, men det är faktiskt från dag till dag. Vissa dagar kan allt bara vara blä liksom. Och när det är blä så brukar hela dagen vara kaos. Men vill verken synas eller höras då. Medans andra dagar kan det vara "hej,hej här jag, Titta på mig." haha. som dom flesta dagarna brukar vara!
Men jag är alltid eller inte alltid men oftast är jag en positiv tjej också kan man tillägga sprallig för den delen. För er som känner mig det vill säga. Ni andra som inte känner mig.  SYND för er ;) MOHAHA!
Näe, nu känner jag mig bara lite små dryg. Dags att ändra beteende? Varför skulle jag? Jag är den jag är.:D

Men nu vilken sekund som helst så kommer den underbaraste hem:D Åh, har läängtat hela dagen för att få träffa han. Och bara krama och pussas lite. På tal om inget så är jag skyldig han en ursäkt. För det var samma vissa i morse igen. Han slet bort både täckte och kudde för att få upp mig. Och även öppnade fönstret. Men jag är inte dum inte. Jag hoppade i min onepice dräkt och gick ut till v-rummet och la mig i soffan. Fan här få man ingen lugn och ro på morgnarna! Men han efter mig och drog mig i fötterna så släppade han mig en bit på golvet. Och jag blev helt vansinnig. FAN. Då var det bara att stiga upp och börja fixa sig. TYPISKT.. Men skönt att imorgon är jag ledig. wohoo! Då blir det inge slita och dra i mig. Tack och lov! På tal om lov, nästa vecka har jag höstlov! :D skönt, skönt..


Hörs sen<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0