Designa egen eller köpa(?)


Just nu har jag suttit och funderat ett tag. Och jag har kommit fram till att jag har ett problem att lösa!


Om 8 månader så tar jag studenten. (rätt lång tid kvar, tror man bara. Tiden bara faller fram.) Vips så tar jag studenten. Man hinner knappt knäppa med fingret så är man där. Men strunt samma i det. Mitt problem är så vad ska jag ha för klänning på mig? Både på studenten och sen på slutskivan.. Lång? kort? form? osv..- Det är mitt problem! Kanske borde veta på ett ungefär hur min klänning ska se ut(?)Men det vet jag, har lite olika önskemål hur den ska se ut. Men jag är så sugen på att designa en helt egen klänning som ingen har. Men vi får se ut det blir med den biten. Men det skulle inte sitta helt fel och göra en egen. ;)











Kommentarer
Postat av: kössen

har du ritat eller...? :O<3

2010-10-21 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0