Tis,ons och tors

 

Hej, hej! Här är jag igen. Sorry för dålig uppdatering. Men jag har verkligen inte haft någon ork till att ta mig den tid och logga in på blogg.se och sedan sätta mig ner och börja skriva. Det har faktiskt varit rätt skönt att ha tagit en putti liten "blogg paus". Men det tycker ju inte ni läsare direkt om!



I tisdags så hann jag bara slänga in ett inlägg om "dagens händelse". Men strunt samma i det, fortsättningen följer under tisdagen. Efter gymmet så skulle jag och Daniel sola men det blev inte så. Vi drog hem och fixade mat för vi var så hungriga eller iallafall jag. :p Och sen efter middagen så åkte jag till Salem för att hämta ut ett paket och sedan träffa min underbara mamma och min syster<3 Jag var väl i Salem i ca: 2 timmar. Och sedan blev det hem gång. Jag var väl hemma runt halv nio. Men när jag kom hem så blev det varmt skumbad, efter så fick jag massage underbart!, så avslutade vi med Happy ending. Sen resten av kvällen låg vi ner bäddade i sängen och kollade på en film... Sen somnade vi.

 

Nytt i garderoben:

 

 

Onsdag så kände jag i både mage, armar och ben vilken träningsvärk jag har. Märkts att jag är otränad. Det måste det bli en ändring på så fort som möjligt! ;) Daniel bara garvar åt mig när jag säger "aj vad ont jag har". På morgon tippen typ vid nio tiden så kom Daniels pappa och hämtade oss för vi skulle dra iväg till Ikea för han behövde hjälp och bära sina garderober. Synd som det var hann inte jag och kolla så mycket. Men vi köpte det nödvändigt hem hit. Ska iväg under veckan förhoppningsvis och köpa lite grejer till hemmet. Men efter Ikea så blev det Mio. Då skulle dom hämta något på Varuutlämningen. Sen efter all tid och väntan så kom vi hem vid typ kl: 13.00. När vi äntligen kom hem så lunchade vi. Och sedan la vi oss i sängen och kollade på en film och låg halv-däckade. Kände mig helt slut! Men sen fick vi rycket och gå ner och handla lite mat. Det blev Lax med potatis och hovmästarsås. MUMMS! Lite senare på kvällen så tog vi upp ett varmt skum bad (igen) Får aldrig nog att bada. ;) Men vi skummade lite över en timme och även så blev det några kalla breezer i badet. Gottigott! Sen från ingen stans så skulle vi ut och gå promenad. Vi kom inte så långt, vi kom bara några få hundra meter tills vi såg ICA och då gick vi in dit och köpte massa godis och sen tillbaka hem och kollade på en as bra film, The other guys DET ÄR ETT MÅSTE SE!




Torsdag (idag) ja jag vakande för typ en timme sen. Grymt tidigt. Men igår gick jag och la mig innan kl.23.00 Helt sjukt vad trött jag var. :)  Men nu ska jag väl försöka dra mig upp ur sängen och hoppa in i duschen, äta frukost och fixa mig. Det låter inte helt fel. 

 

 

Hörs lite senare<3

 


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

fina grejer :)



sv: Kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren ikväll så kika in då :) LYCKA TILL

2010-11-04 @ 14:54:06
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0