Går dagen, Fredag:

 

Från Älvsjö mässan i går så kom jag hem med fyra påsar om lite olika utbildningar osv. Rätt intressant faktiskt. Men om jag ska plugga vidare så blir det nog till Manikyr utbildningen jag kommer att gå, helt klart! Men vi får se vad som händer och sker. ;)

 

 

Men sen efter Älvsjö mässan så drog jag och min två klasskompisar till Donken i Huddinge C. Så vi satte oss där och åt lite mat. Sen efter det så följde Signe med mig hem för att hon skulle invänta sin kille som skulle komma och hämta henne. Men han kom upp på en kopp kaffe. Så satt vi och snackade lite, sen drog dom. Och då hoppade jag i ett varmt bad. Hade frusit hela dagen så det var jag värd. ;) Började fixa mig efter badade och samt plockade undan lite för Johanna kom hem till mig kl:20.00. Så vi satt här hemma och kolla på roliga film klipp på Youtube.com och även lyssnade på as gammal musik som vi lyssnade på under våra "Fjortis tider." Ha.ha.ha..  Sen blev det mycket tjejsnack, alltid lika skoj. :) Jätte kul att du kom gummsi :D Måste bli fler gånger! Men sen vid halv tolv tiden så kom "Min svarta Taxi" = JOCKE, och hämtade Johanna, så hon kom hem i tryggt förvar.

För jag personligen skulle aldrig få idéen till att sätta min tjejkompis på ett tåg hem själv och inte speciellt på natten. Aldrig,Aldrig! För tänk om det skulle hända något. Vilket dåligt samvete jag iallafall skulle få. Jag tycker sånt där är så otäckt!

 

 

Jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0