Lite snabb uppdatering under helgen


I fredags när vi kom till konserten kl:19.30 så var det ett förband som började spela. Lät inge vidare bra. Men kl:20.00 så skulle "Monster magnet" komma upp på scen. Men det gjorde dom inte, utan 40minuter senare kom dom upp på scen. Och jag kan tala om nu att det var verkligen ingen musik som jag tycker om. Men jag och Daniel lyssnade bara på några få låtar. Sen drog vi därifrån för jag blev så otroligt hungrig och även han. Så vi åkte till Texas burger. Asså jag har aldrig varit med om maken vilka gryma och goda hamburgare dom har! Helt sjuk det bara vattnades i munnen första tuggan man tog. Det stället ligger i Sickla. Åk dit för att äta hamburgaren, det är värt varenda krona!
Mumms,mumms! Men när konserten var slut så åkte vi och hämtade upp Åke + hans familj. Och skjutsade dom till deras hotel inne i stan. Sen var det bara hem och sova. Upp och jobbade på Lördagen.
Men igår så gjorde vi inte så mycket. Men ändå så bara försvann timmarna. Vi städade här hemma (lite mer stor städning) och samt tvättade. Och tiden bara rullade iväg. Vips så var klockan halv tio liksom. Fattade ingenting först. Trodde inte att klockan var så mycket(?) Men strunt samma i det. He..he..
Idag så har jag eller ja vi hunnit med rätt mycket. Vaknade till liv vid typ tio tiden sen så åt vi frukost, sen gjorde vi ordning oss sakta men säkert. Och då drog vi till Mattvaruhuset här i Huddinge. För jag vill ha en jätte fin matta i V-rummet. Men ja det kostar som det smakar. Men jag ska ha den till löning! ;)
Sen så åkte vi hem och åt lite mat. Sedan åkte vi till S-a-l-e-m för jag skulle hem till mammsen och hämta lite grejer. Speglar, golvlampa och annat skoj. Måste börja inreda lite.:) Hä..hä..


Här bjuder jag på bilder + video *från fredagen:*









"Monster magnet"


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0