Uppdatering för helgen!



Fredagen. Ja, då blev det kryssning. Fy fan vilken kryssning. Det började med när vi kom på båten var det bara gå till hytten och byta om till fin kläderna och sen direkt till buffen. Det var Julbord, så det var ju mumsit! Sen efter så skulle jag, lotten, sam och Pontus till parfym affären och kolla lite. Och då stod det två tjejor som frågade om jag och Lotten ville bli sminkade. Jag bah visst. Hade inte hunnit gjort  ordning mig. Så det var ju bra att vi blev till piffade. ;) Sen efter var det bara att kröka. Då började festen liksom. Vi festade i våran lilla hytt ett tag sen drog vi upp till Karaoke och dansgolvet. Jag säger jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Och det var faktiskt ett plus i kanten att dom hade en "stripstong" där. Den stod jag och dansade vid, och fick till och men 40åringaarna och dansa vid den. Asnice ju. Man ska inte vara blyg. ;) (Dagen efter fick man höra ja det var ju du och stongen. Haha, Of course! Det var mitt svar. Men sen började bartender flörta med mig. För när jag skulle beställa en drink så sa han att han tänkte på mig jätte mycket vid buffe och grejor. Vad fan är det för lirare(?) Men eftersom att det kom killar efter killar så blev jag tvungen att fixa "en pojkvän" och även "en flickvän" på båten. Haha, helt jävla sjukt kul hade jag och alla andra också för den delen. :D
Men jag ramlade ner för en as stup brant trappa så man har ju lite små blåmärken på bena och armarna. Haha, men sånt får man ta. Men till slut sparkade jag mig mina skor och gick i strumpor på båten. Det funka lika bra det med. ;)
Däremot så har jag aldrig varit med om att sån båt gungar så djävulskt mycket. SHIIIT! Jag över driver inte. Hedan efter håller jag mig till stora båtar!
Men sen helt plötsligt var det bara jag och Johan kvar. Alla andra hade däckat. Så vi satte oss i hytt gången och festade lite där. Sen skulle vi egentligen av båten för att vi var så jävla hungriga. Men jag vågade inte chansa ifall att vi inte skulle hinna med när båten gick kl:09.00 (på lördagen). Och när vi satt och pratade om det så var kl:04.30 nån gång runt det klockslaget. Men sen så eftersom att jag är så snäll så gav jag bort min säng till en kille som heter Kim som vad med oss på Kryssning. Och sen efter tänkte jag vart fan ska jag sova? haha. Men när jag gick och la mig så la jag mig bredvid Lotten.
Och på Lördagen så väckte lotten mig vid halv tio hade typ sovit i 5 timmar. Och fy helvete vilken baksmälla jag hade. Det var länge,lääänge sen jag mådde så piss. Fick springa till toaletten minst 4 gången. Men sen var det också för att båten gungade så mycket. Och jag har lätt att bli åksjuk. Näe fy blä säger jag bara.  Det var skönt att komma till land sen vid kvart över fyra på dagen. Jag typ sprang ut och pussade marken. Näe kanske inte direkt men jag var nära på. :p
Det jag kom hem med från taxfree'n var: 1L Absolut vodka, två limpor cigg, ½ L turkisk peppar och någon cider. Skulle köpa mer på Lördagen. Men nejtack. Vill inte veta av någon alkohol på ett tag!!!

Bilder:







































Söndagen har varit helt underbar. Vaknade upp med min underbaraste bredvid min sida. Om jag saknat han! Det är bara förnamnet. Fick frukost på sängen och så blev det massa mys. Kände mig grymt utvilad efter tolv timmars sömn! Sen tog vi tag och gick upp från sängen och började fixa oss. För vi skulle nämligen ut och julhandla och samt lite annat smått och gott. Det blev massa julpynt och även några julklappar har jag köpt. Det är lika bra att börja, för snart är väl julafton här! Men sen åkte vi till Mamma och hälsade på henne och syster förstås. Vi åt mat och fikade. Sen åkte vi hemåt och då började jag pynta och älsklingen gjorde lussebullar. Grymt god! Ojojoj... Det bara saftades i munnen. Lovely! Och nu resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt. <3
Har fått nog med att skriva nu. Hörs mer imorgon! P.U.S.S


+










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0